Comentario escrito por deandar.com » hace 10 años
Hola Jordi, com diu el Marcel no calen cordes per baixar, això si hi ha zones un pel delicades no és un camí fàcil tampoc.
ANÚNCIATE AQUÍ
Suscríbete Teresina
Suscríbete Todas las rutas