Vía ferrata | Teresina

Comentario escrito por   Cente » hace 13 años

Aquest matí, ens aventurem dos companys i jo a fer la Teresina.
Seguim les indicacions de l'aproximació i no tenim cap pérdua. Al arrivar a l'inici de la teresina, ens trovem a ma esquerra una canal que s'endintra entre les roquees. Es pot veure un cartell metàl.lic que diu "CANAL DEL MEJILLON" (no vam veure cap tipus de marques blaves) així que en comptes de seguir per la dreta, ens aventurem per la canal del mejillon.
Comença amb un tram molt i molt complicat de cadeness, es necessita molta força de braços. Aquesta via continua amb cadenes i mes cadenes, i nomès hi ha cadenes en tot el llarg de la via excepte el tram final amb cordes...
La del mejiloon, es una via prou complicada ja que es necessita molta força de braços, i hi ha trams molt exposats i pels que s'ha d'anar sense asegurar, qualsevol entrebanc es pot caure rodolant avall, (molt deteriorada per les pluges.)
Molt recomanable fer-la de baixada un cop feta la Teresina,baixar amb rapels, ja que aixi és més segur, i si es decideix fer de pujada portar cordar per a poder abandonar en el cas que fos necessari. Jo personalment penso que de pujada serà la primera i última vegada que la fagi, he patit molt.
La próxima vegada ja estarè més pendent i seguirè a la dreta com déu mana i fer així la teresina.