Vía ferrata | Olmo Soler

Comentario escrito por   alex.grimpador » hace 2 días

Via feta avui 24/06/26 després de la Teletubbies. És un pas equipat amb moltes cadenes sense gaire dificultat. Ho suma el fet que la pedra està molt trepitjada i patina moltíssim. Si es vol fer més divertida, es podria arribar a fer amb peus de gat i 100% pedra. Las trams de cadena hi faltaria una línia per assegurar-te, ja que fer-ho a la pròpia cadena no és el millor.

ANÚNCIATE AQUÍ

ANÚNCIATE AQUÍ

Comentarios

Suscríbete
Olmo Soler

Todo los comentarios de todas las rutas

Suscríbete
Todas las rutas