Comentario escrito por Joan » hace 3 meses
Una cresta molt amena, amb alguns trams tipus ferrada, altres trams tipus canal equipada, és a dir, cadenes o esglaons, els mínims necessaris, sense cable de vida, i altres trams tipus grimpada, a vegades un punt exposada, fàcils però que no val a badar. A més els ràpels i algun descens al coll tipus busca't la vida. Genial! Com diríem, una sortida aventurera per una cresta molt variada.
Cert que hi ha una grapa una mica malmesa, però en cap moment hem tingut sensació de perill com algú apunta.
Passades les darreres dificultats, veus el cim aprop i el camí de retorn, i sembla que ja ho tens al sac, però no! Des del cim fins al coll on s'agafa la pista continua el cresteig. Hi ha més passos de cadenes i força atenció per no perdre el camí i quedar dalt d'un gendarme sense continuació. Aquí el vent ens pegava de valent. Per sort, la pista de retorn quedava a sotavent. És una pista força malmesa, ideal per a venir a provar les teves habilitats amb un tot terreny, però no crec que ho intenti quasi ningú.
Suscríbete
Les Serres del Mestral
Suscríbete
Todas las rutas