Comentario escrito por alex.grimpador » hace 9 meses
Feta el 20/09/2025.
Realment són dues vies diferents, la Scalinatta i la Capellano Hosp. Es recomana pujar per la primera (esquerra) i baixar per la segona. La primera, com indica el nom, té moltes escales i mola molt pujar-les passant per les escletxes mentre imagines com ho feien fa 100 anys. La segona, seria una K1, alguns la consideren un pas equipat, molt fàcil de baixar-la.
Suscríbete
Torre Toblin (Nord-Hosp) | Dolomitas
Suscríbete
Todas las rutas