Comentario escrito por pere » hace 10 meses
realitzada hui dia 20/08/2025.
via física i sostinguda. no te cap pas massa tècnic ni exigent.la catalogaria com a k4.
COMPTE amb el segon pont,si mesures menys de 170cm no arribes als passamans i pot ser un gran problema per a creuar-lo. preveure anell de cinta per allargar disipador en els ponts....
la part que final que baixa un poc tècnica.
instalacions en perfecte estat. conta amb diferents escapaments abans del primer pont. NO apta per a iniciació ni baixets
Suscríbete
Harri Gorri
Suscríbete
Todas las rutas