Comentario escrito por Sergi » hace 10 meses
L'itinerari no val la pena per una visita exclusiva. És curt. Però és espectacular a nivell d'exigència física. Combinat amb la k4 veïna i la cirque de la lluna fas un dia prou atractiu, que deixa agulletes. Recomano peus de gat. Amb reposos es fa bé. Encadenar-la és una altra cosa. Cal tenir tècnica d'escalada, físic i confiança per fer els canvis de línia de vida. Les bicicletes imprescindibles i de fotos per emmarcar.
Suscríbete
Le Circ du Soleil | Arties
Suscríbete
Todas las rutas