Vía ferrata | Tormo de la Margarida

Comentario escrito por   Els Penjats » hace 1 año

Repetida 11/12/2024. Arranjada i en perfecte estat, les grapes noves i molt ben col·locades, continuen allargant una mica, però és part de l'encant de la via, és curta i així li donen un punt de gràcia que la fa atractiva.
L'enllaça entre els dos trams es podria senyalitzar un xic, si no la coneixes pot despistar a més d'un, però al final del 1er tram només cal caminar una mica per la falda de la roca cap a la dreta i a 2 metres per sobre trobem el 2on tram.
La sortida per K-4 segueix sent "rarilla" i de ràbia, però molt ben arreglada.
El retorn vigilar amb la cresta, també es podria reforçar la reunió final i facilitar fer un ràpel de descens, ens estalviaríem un tros de camí.
Gràcies i bones vies.

ANÚNCIATE AQUÍ

ANÚNCIATE AQUÍ

Comentarios

Suscríbete
Tormo de la Margarida

Todo los comentarios de todas las rutas

Suscríbete
Todas las rutas