Comentario escrito por Els Penjats » hace 1 año
21.10.2024. Repetim una clàssica amb forces anys. O no la recordavem així o la han "tocat" una mica, millorant-la i donant-li un plus de diversió. Podríem dir que ja no és tant K1, més una K2 facileta, hi ha un parell de passos que necessiten una mica de destresa.
El cable vida segueix sent el primet de sempre, però els anclatges són correctes.
El pont està fent amb gràcia, i no és un pont de un K1 simple, força una posició estranya i cal anar atents.
La sortida una mica delicada, però la corda de descens ajuda a baixar fàcilment.
És curta però entretinguda, combinada amb Les Arcades podem treure un bon matí.
Gràcies i bones vies.
Suscríbete
Topi del Conill
Suscríbete
Todas las rutas