Vía ferrata | Paret de les Arcades | Terradets

Comentario escrito por   alex.grimpador » hace 2 días

Via feta avui 24/06/26 després que baixés el Sol. És molt divertida, però no se li ha de perdre el respecte, ja que les grapes estan molt separades i patinen. Psicològicament costa més del previst, però es fa perfectament amb menys temps del que es diu. El pèndol mola molt, però cal molta força per enganxar-lo i li faltarien un parell o tres d'eslabons, ja que a mi m'ha costat més enganxar-me que fer tota la via.

ANÚNCIATE AQUÍ

ANÚNCIATE AQUÍ

Comentarios

Suscríbete
Paret de les Arcades | Terradets

Todo los comentarios de todas las rutas

Suscríbete
Todas las rutas