Comentario escrito por Els Penjats » hace 3 meses
Mig feta 12/03/2026. Erem 6 i això fa que els temps s'alalrguin una mica, hem fet poc més de la meitat, però no la hem completat per falta de temps. Dit això, la via segueix sent el repte de resistència i paciència que vàren dissenyar, amb la necessitat d'una bona tècnica de ràpels per disfrutar-la a tope. La instal·lació no és que estigui en els seus millors moments, però esncara es pot fer força bé, no falta res, tot i que caldria una actualització en les instal·lacions. Voldriem animar a fer-li un bon manteniment, perquè no es perdi aquesta joia del ferratisme.
Gràcies per la instal·lació.
Suscríbete
Agulles Rodones
Suscríbete
Todas las rutas