Vía ferrata | Cala del Molí

Comentario escrito por   Samid » hace 1 año

L'hem fet recentment i tot estava perfecte. A la primera part vam veure una desviació opcional amb un avís que deia que era necessari portar corda per fer aquell tram. Algú l'ha fet i en pot dir més detalls?

ANÚNCIATE AQUÍ

ANÚNCIATE AQUÍ

Comentarios

Suscríbete
Cala del Molí

Todo los comentarios de todas las rutas

Suscríbete
Todas las rutas