Comentario escrito por Samid » hace 1 año
L'hem fet recentment i tot estava perfecte. A la primera part vam veure una desviació opcional amb un avís que deia que era necessari portar corda per fer aquell tram. Algú l'ha fet i en pot dir més detalls?
Suscríbete
Cala del Molí
Suscríbete
Todas las rutas