Vía ferrata | Agulles Rodones

Comentario escrito por   aorengog » hace 1 año

Feta el passat dissabte 3/5/25
En molt bon estat, excepte alguns cables desfilats en algun punt, jo em vaig tallar l'índex en un d'ells.
De les millors ferrades de Catalunya, molt llarga (massa?), i molt divertida anant fent ràpels i amb passos molt diversos.
Molts flanquejos, alguns una mica desplomats i en baixada, son les parts més complicades, però les grapes estan molt ben posades i sempre hi ha peus, i mai hi ha massa pati.
Algun ràpel (el de just abans d'un pont curt, de 9m) se'l podrien haver estalviat amb una corda anusada.
De K4, tot i que s'ha de tenir resistència, dominar els ràpels i portar 2 cordes per anar àgils.
Tot i que gran part és a la cara nord, evitar si fa molta calor.
Tot es segueix molt bé amb els punts blaus.
Gràcies, Albert!

ANÚNCIATE AQUÍ

ANÚNCIATE AQUÍ

Comentarios

Suscríbete
Agulles Rodones

Todo los comentarios de todas las rutas

Suscríbete
Todas las rutas