Comentario escrito por aorengog » hace 1 año
Feta el passat dissabte 3/5/25
En molt bon estat, excepte alguns cables desfilats en algun punt, jo em vaig tallar l'índex en un d'ells.
De les millors ferrades de Catalunya, molt llarga (massa?), i molt divertida anant fent ràpels i amb passos molt diversos.
Molts flanquejos, alguns una mica desplomats i en baixada, son les parts més complicades, però les grapes estan molt ben posades i sempre hi ha peus, i mai hi ha massa pati.
Algun ràpel (el de just abans d'un pont curt, de 9m) se'l podrien haver estalviat amb una corda anusada.
De K4, tot i que s'ha de tenir resistència, dominar els ràpels i portar 2 cordes per anar àgils.
Tot i que gran part és a la cara nord, evitar si fa molta calor.
Tot es segueix molt bé amb els punts blaus.
Gràcies, Albert!
Suscríbete
Agulles Rodones
Suscríbete
Todas las rutas