Reviewed by Marcel » 7 years ago
Preciosa via feta el 16 de març.
El material és nou per tant tot ell en perfecte estat.
Nosaltres la fem amb una horeta i ens sembla un K3+.
La famosa cadena sería menys "traumàtica" si no fos tant gruixuda.
Salut i bones ferrades!