Reviewed by Korexpan » 7 years ago
Feta el dissabte 02/03/2018
Tot perfecte, gràcies al treball impecable de manteniment de l'Albert Gironès.
Hem de dir que hem vist més d'una persona sense casc, esperem que si es llegeix això la gent prengui consciència i es posi casc ja que per la seva culpa pot passar algun accident amb lamentacions i això dugui a les conseqüències dràstiques a la Via ferrata...
Salut i muntanya!