Via ferrata | Saltant de l'Aigua

Reviewed by   Joan » 7 years ago

Bon dia,
Tal com algú comenta algún espavilat a sustret l'instal·lació de ràpel, tot i que potser no ha estat mala idea, doncs els espàrrecs estaven molt sortits.
S'ha d'anar molt amb compte amb l'escala, està en molt mal estat, estovada per l'aigua i sense cap manteniment. En cas de que es trenques algún graó faria efecte dòmino. El cable de vida passa per un pi sec, oju també, no crec que aguantés una bona estrebada...

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Saltant de l'Aigua

All comments from all routes

Suscríbete
All routes