Via ferrata | Penyaflor

Reviewed by   Jordi » 8 years ago

Hola,
Vam fer ahir aquesta ferrada. El vent ens va molestar una mica però vam passar una bona estona fent-la. Hi havia més gent i ningú sabia ben bé on començava el retorn. Vam optar, encertadament, per tirar avall per les cadenes.

Vam deixar petita col·laboració econòmica.

Gràcies equipadors!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Penyaflor

All comments from all routes

Suscríbete
All routes