Reviewed by JF » 8 years ago
Bonica via, molt fàcil i apta per a tothom. Jo l'he fet a l'agost de 2017.
L'entrada és de 7€ i podeu llogar equipament a la recepció, tot i que us recomano portar el vostre, ja que el material que us llogaran està en bastant mal estat.
També és important reservar, sobretot si hi aneu en cap de setmana o periode de vacances, doncs hi ha bastanta gent i correu el risc que no us deixin entrar.