Reviewed by Ma » 8 years ago
Grà cies Jesús per aquesta acurada info.
En referència a la paella pel mà nec, està ben clar que es aixÃ.
Em sona que hi ha una prohibició d'obrir noves vies d'escalada a tot el macÃs montserratÃ.
Algú va decidir que ja n'hi han prous.
El cas es que no sé si es aixà o si ho he somniat.
Per altre part després de llegir el Comunicat, em sembla que segueixo sensa entendre els motius del tancament del Joc de l'oca.
Probablement la precisió d'utilitzar exclusivament els anclatges de rà ppel existents, té rel.lació directa amb el tema de no obrir vies d'escalada.
El patronat no dèu volguer que es facin més forats a la roca. Ni per posar paravolts ni per fer reunions ni lÃnies de rà ppel.
Tot es una trista suposició...
Salut a tothom!