Reviewed by Esparza » 9 years ago
Bona nit!
Us volia preguntar... Demà estarem per la zona, i voliem fer alguna ferrata per alla. Aleshores, les agulles rodones es pot fer algun tram sense necessitat dels rapels (aprofitant els escapaments)? O totes les parts tenen rapels obligats? Tenim experiencia en ferrates i escalada, pero no en rapels, i voliem grimpar ni que fos una estona, ja que estarem per la zona! Si no, ja farem les veïnes (encara que ja estan fetes)!
Moltes gràcies!!