Via ferrata | 17F

Reviewed by   Esparza » 9 years ago

Bon dia!
Ahir vam fer la canal en descens, molt divertida! Si que hi ha alguna corda que no està en el seu millor moment, però l'única que vam veure així xunga es una abaix de tot (al principi de la canal), just abans d'arribar al camí que porta a l'aeri (el que seria l'escapament), i tampoc salvava un "gran" desnivell. En resum, en cap moment vam patir per perill de caiguda o mal estat del material (excepte el que hem dit).
A més, gran opció d'excursió per fer si no es disposa de cotxe, al costadet del tren! Una que queda apuntada per repetir més endevant, de pujada!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
17F

All comments from all routes

Suscríbete
All routes