Via ferrata | Gorges de Salenys

Reviewed by   Manel » 9 years ago

Penso que es molt agosserat clasifica aquesta ferrada com a K-1, si que es molt facil i te moltes escapatorias, pero aixo nomes porta a que arribi un punt que si foti qualsevol persona i perdoneu l'expresio, amb una ma a cada ou, despres pasa el que pasa,accidents que no son tal, pispada de material necessari etc., apart que el material es va deterioran i es molt clar que ningu i fa res, dit aixo es una ferrada molt maca i entretinguda per tots els nivells, excepte pels que tinguin una gran carrega d'adrenalina per descarregar, endavant Albert cal felicitar-te per la feina i aprofitant l'avinentesa tambe pel re-equipament que has fet a la Cala del Moli

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Gorges de Salenys

All comments from all routes

Suscríbete
All routes