Reviewed by Manel Torra Macià » 10 years ago
Feia 6 anys que l'havia fet i segueix estan molt be, amb tot els comentaris que he llegit no cal afegir-hi res mes, tant sols penso que els horaris son quelcom apretats en temps, ja se que depen del ritme personal pero..., tot molt be