Via ferrata | Feixa del Colom

Reviewed by   tukisax » 10 years ago

Ahir vam fer aquesta via i dir que està molt entretinguda! Catalogar-la com a K1 em sembla agosarat ja que hi ha trams en el que has de baixar per trams que no son simples o elements no habituals que ens faria catalogar-la com a K2 o K3.
Comentar que ens va costar molt trobar l'inici i vam començar pel final per equivocació (vam perdrens els 15 o 20metres de la vertical inicial.
Per trobar l'inici venint de l'ermita hem d'agafar la pista ampla de baixada a Montblanc (i no pas el camí a la cova de Nialó) i a mà dreta, després de caminar uns 10 minuts, trobem un cartell que indica VIA FERRADA. El començament és un tram de 40 o 50 metres en vertical.
Després del primer tram de baixada (que ens va costar trobar-lo) el qual baixes per una barra amb esglaons, hem de seguir caminant cap a la dreta fins que trobes uns elements pel qual camines per la paret fins creuar amb la vertical de l'inici de la vía.


ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Feixa del Colom

All comments from all routes

Suscríbete
All routes