Reviewed by laura » 10 years ago
Hola! Magradaria anar a fer la ruta, sabeu si hi ha algun repla on plantar la tenda de camapanya? Es perque anirem amb la calama i he vist que el camping esta tancat...ens agradaria fer vivac pero no se si es pot...
Suscríbete
Sant Aniol y el Salt del Brull
Suscríbete
All routes