Reviewed by Marcel » 10 years ago
Dissabte 5 Setembre.
Repetim un cop més la ferrada sencera per l´Esperó i després la desfem sencera també per l´esperó, pont, etc.
Ens trobem poca gent i ens permet anar a contracorrent sense cap mena de molèstia a uns ni altres.
Via en perfecte estat.
Salut!