Reviewed by Marcel » 11 years ago
Una bonica via de iniciació.
Nosaltres la fem de baixada per anar a buscar la Cast-Urquiza-Olmo el dissabte 13 de Juny.
Molt recomanable com a primer contacte en el món de les ferrades en un lloc al.lucinant.
Salut a tots