Reviewed by Marcel » 11 years ago
Canal tranquila I facilona. L´hem fet aquesta tarda de dissabte.
Lo més espectacular sens dubte, el flanqueig.
Per ara, amb tot al seu lloc però, el millor serà tractar el material amb delicadesa.
El pas desplomat, segueix tenint el cinturó de seguretat i l´arbret, aguanta.
Pot-ser ens passem dient que es K5?
Salut!