Reviewed by Chris » 11 years ago
hola la meva família ' són nous en l'àrea de Tortosa . Vaig trobar alguns Ferrada en l'àrea a través d'aquest lloc , que era molt agradable . El meu unfortuatley català / espanyol és unes escombraries . Em preguntava si hi havia gent de parla anglesa podrien unir-se per ferrada , i aprendre l'idioma Gràcies per endavant