Reviewed by Albert aguiló » 11 years ago
Hola a tothom!
Aquest diumenge planejo fer aquesta ferrada.
Veig que l'ultim comentari es de fa 1 any. Si algú la ha feta recentment, hem pot confirmar si esta en bon estat?
Les reunions pels rapels estan be?
Moltes gracies.
Albert