Reviewed by Jordi pathfinder » 11 years ago
Hola ferrateros!!!
Aquest Diumenge la vull repetir amb una iniciada en aquest món,tampoc pretenc que l'acabi per això volia info sobre les escapatories i la seva qualitat.
A nivell tècnic conec be la via pero no recordo el detall dels escapatories.
Us agrairia un xic de info!!
Gràcies i a gaudir!!!!!