Reviewed by Berberechos » 11 years ago
Ferrata increíble, fa no res , fa poques hores que venim de alli. Per mi, la tercera que faig i només dir que impressionant pel paisatge,psicològica i dureta. Les àligues volant per sobre del cap... una pasada. Molt recomanable i apart les instal.lacions de primera.