Via ferrata | Croqueta de Obarra

Reviewed by   Berberechos » 11 years ago

Ferrata increíble, fa no res , fa poques hores que venim de alli. Per mi, la tercera que faig i només dir que impressionant pel paisatge,psicològica i dureta. Les àligues volant per sobre del cap... una pasada. Molt recomanable i apart les instal.lacions de primera.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Croqueta de Obarra

All comments from all routes

Suscríbete
All routes