Via ferrata | Cala del Molí

Reviewed by   Guillem » 11 years ago

Ferrata molt bonica, però massa transitada... semblava les rambles!!! Una llàstima perquè llavors ja no es gaudeix igual.

Estaria bé que hi hagúes més informació per a que la gent anés més preparada. Vàrem estar més de 45 minuts esperant que una noia passés el desplomat...eren poques les persones que optaven per l'escape, tot i anar justes al primer tram. Hi havia molta gent sense casc... molts nens (tot i que no està recomanada per a nens), esperant per començar la gent de dalt va fer caure moltes pedres grans posant en perill als d'abaix...

No sé, una miqueta més de consciència sisplau! Per la seguretat de tothom...

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Cala del Molí

All comments from all routes

Suscríbete
All routes