Via ferrata | Borinot

Reviewed by   Nausica » 11 years ago

Jo mesuro 1,56 i l'he pogut fer amb molt d'esforç que m'ha costat però ben orgullosa que estic
És molt maca, curta i recomanable però durilla.
Quan arribes a dalt tens unes vistes impresionants i fins hi tot thi pots estirar just al final i descansar amb l'airet!
Està bastant amagada però busqueu-la sobretot si li queda poca vida!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Borinot

All comments from all routes

Suscríbete
All routes