Reviewed by Berna » 16 years ago
Holaaa!!
M'agradaria moltíssim fer-la, però no sé si podré perquè mai n'he fet cap... ni escalda tampoc... i simplement era per saber si és gaire difícil per algú que no te cap mena d'experiència.
Que vagi bé i gràcies.
Berna