Via ferrata | Feixa del Colom

Reviewed by   Alejandro » 12 years ago

Via ferrata molt maca perfecte per iniciar-se ja que te una mica de tot i en un estat molt bo. Pel que fa a anar-hi amb nens sense cap experiència, potser seria bo portar alguna corda per fer els descensos per les grapes, ja que potser tenen algun problema a l'hora de posar els peus en alguns graons (per la distancia entre ells). En conclusió, una via molt recomanable.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Feixa del Colom

All comments from all routes

Suscríbete
All routes