Reviewed by Roger » 12 years ago
Acabo de trucar a l'oficina de turisme del comú d'encamp. Fa tres dies que torna està oberta, efectivament, estava tancada per manteniment! pel que m'han comentat ideal per passar el dia, juntament amb el recodrom, també manteniment fet fa 15 dies!