Reviewed by Xarli » 12 years ago
els meus inmillorables contactes, em diuen que el turo del marcas será molt mes difícil que la ferrata Borinot, aquesta jo ja li fet moltes vegades i la veritat no es gran cosa, molt curta pel estil que a mi m'hagrada, en el turo del marcas estrenarem numero, potser K7?
Aurora, sense anims de mesnysprear a ningu, pero jo crec que aquesta ferrada solament será per priveligiats que dominin el art de la escalada de risc, no me la pensó perdre ahahahaha