Via ferrata | Turó del Marqués

Reviewed by   Xarli » 12 years ago

els meus inmillorables contactes, em diuen que el turo del marcas será molt mes difícil que la ferrata Borinot, aquesta jo ja li fet moltes vegades i la veritat no es gran cosa, molt curta pel estil que a mi m'hagrada, en el turo del marcas estrenarem numero, potser K7?

Aurora, sense anims de mesnysprear a ningu, pero jo crec que aquesta ferrada solament será per priveligiats que dominin el art de la escalada de risc, no me la pensó perdre ahahahaha

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Turó del Marqués

All comments from all routes

Suscríbete
All routes