Via ferrata | Feixa del Colom

Reviewed by   David » 12 years ago

Vam fer la via ferrada el passat diumenge dia 27 d'abril i està en perfecte estat. No entenc per quin motiu i diu "Ojo". A de ser un error.

La via ferrada està força bé, es ideal per anar amb gent que s'inici i amb nens.

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Feixa del Colom

All comments from all routes

Suscríbete
All routes