Reviewed by David » 12 years ago
Vam fer la via ferrada el passat diumenge dia 27 d'abril i està en perfecte estat. No entenc per quin motiu i diu "Ojo". A de ser un error.
La via ferrada està força bé, es ideal per anar amb gent que s'inici i amb nens.