Reviewed by deandar.com » 12 years ago
Ostres quina decepció... fa poc que l'hem fet i la vam trobar molt millor que el 2006 primer cop que vam pujar-hi.
Roger en tens més detalls?, saps si ha estat una decisió del Patronat inclós en el tema de les regulacions o no té res a veure?
Mercès.