Via ferrata | Cala del Molí

Reviewed by   Peco » 13 years ago

MOLTES FELICITATS ALBERT!!!!
Gràcies per la teva tossudaria!!!

Abans que la tanquessin l'havia fet com a 3 o 4 vegades, sempre per portar-hi gent que començava a fer vies ferrades. Quines ganes de tornar-hi!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Cala del Molí

All comments from all routes

Suscríbete
All routes