Reviewed by Peco » 13 years ago
MOLTES FELICITATS ALBERT!!!! Gràcies per la teva tossudaria!!! Abans que la tanquessin l'havia fet com a 3 o 4 vegades, sempre per portar-hi gent que començava a fer vies ferrades. Quines ganes de tornar-hi!
ADVERTISING
Suscríbete Cala del Molí
Suscríbete All routes