Reviewed by Pol » 13 years ago
En primer lloc donar les gràcies a l'Albert per fer possible desinteressadament que tots pogue'm gaudir d'aquest magnífic itinerari. La via és molt i molt recomanable. Probablement una de les més maques que he fet. Esperem que els usuaris siguin respectuasos i deixin la mínima emprempta al seu pas. Tornare'm segur quan hi hagi el tram atlètic obert. Felicitats Albert, molt bona feina!