Via ferrata | Cala del Molí

Reviewed by   Pol » 13 years ago

En primer lloc donar les gràcies a l'Albert per fer possible desinteressadament que tots pogue'm gaudir d'aquest magnífic itinerari. La via és molt i molt recomanable. Probablement una de les més maques que he fet. Esperem que els usuaris siguin respectuasos i deixin la mínima emprempta al seu pas. Tornare'm segur quan hi hagi el tram atlètic obert. Felicitats Albert, molt bona feina!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Cala del Molí

All comments from all routes

Suscríbete
All routes