Via ferrata | Cala del Molí

Reviewed by   Charlio » 13 years ago

Feta el dissabte 6/7 i el dimarts 9/7.
El dissabte al matí la via està massificada, amb nombroses aturades que es poden aprofitar molt bé per tirar fotos de les magnífiques vistes que trobareu. Si hi ha molta gent, recomenable portar baga de descans perquè fer el desplomat d'un sol cop serà complicat i al final pot passar factura als braços. Lo curiós és que la gentada que hi érem vam desaparéixer a partir del dinar. Si aneu en cap de setmana trobareu menys personal a partir de les 15-16h.
En canvi si podeu anar fora del cap de setmana, tindreu la via pràcticament per vosaltres sols.
Moltes felicitats a l'Albert i a tota la gent que ha fet possible aquesta fantàstica via, única en el món!

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Cala del Molí

All comments from all routes

Suscríbete
All routes