Reviewed by Albert aguiló » 13 years ago
Bones,
Fa temps que tinc ganes de fer aquesta ferrata pero em falta trobar a gent o un grupet per ferla mes divertida.
Tinc el meu propi equipament. Si algú la fa algun diumenge aviseume al correu [email protected] que m'hi apunto!!
Saluts