Reviewed by Catgat » 17 years ago
Hola companys,
El passat dia 23/06/2009 vàrem aquesta via, segueix tot igual; els esglaons "tremolen" al teu pas...són tant prims..... a la sortida hi ha el desplom amb l´esglaó trencat que dona molt pocaconfiança i no vàrem fer....