Reviewed by Pep » 13 years ago
Ok, de fet, personalment crec q amb k4 estaria ben graduada pero el fet d ser tan llarga, rapels obligats i tenir el pas clau i atletic quasi al final.........entendria q arribes casi al k5. Com va dir el meu company, quan et notes petat, tranquil, nomes et falta la meitat de la ferrada. Jajaha
Em va encantar!!!