Via ferrata | Roc d´Esquers

Reviewed by   Yetiyak » 13 years ago

07/04/2013
Hem tornat a pujar aquest matí. La via es lliure de neu però algunes estalactites de gel hem trobat. El camí de tornada via engolasters (sant miquel, merendero de barbacoas), ja que hem deixat un cotxe a dalt, està nevat en bastants indrets, però no causa cap problema per passar-hi.
A disfrutar de les vistes sobre la vall del madriu, des del mirador (encreuament en un Serrat per on passa el camí dels matxos).
Salut

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Roc d´Esquers

All comments from all routes

Suscríbete
All routes