Reviewed by Quim » 13 years ago
Una pena que hi hagi punts que estiguin deteriorats.
Gent, pregunto: per als qui hem fet les Baumes Corcades o la Teresina, podem fer aquesta via ferrada encara que hi hagi aquests punts deteriorats?
Moltes gràcies!