Via ferrata | Regina de Peramola

Reviewed by   Fran » 13 years ago

Hola,

Tenia intenció de fer aquesta via la setmana que ve amb companys, però veient els comentaris em fa una mica de por... els trams sense cable entenc que tampoc tenen gaire perill i que tenen una bona disposició de grapes, oi? o es en llocs més perillosos sense grapes o molt allunyades?. La meva experiència sols és de fer sempre les Baumes Corcades (3 cops, sempre pels passos més difícils).
Una altra cosa, per la meva feina, normalment sols puc fer activitats així entre setmana, si hi algú que pugui també entre setmana i vol anar acompanyat que m'ho faci saber, soc mitjana edat però amb força i voluntat, m'agrada molt l'activitat, encara que la compaginaré amb la bici que també ho he agafat amb força (i motos la primera gran passió que tinc jejeje)

ADVERTISING

ADVERTISING

Comments

Suscríbete
Regina de Peramola

All comments from all routes

Suscríbete
All routes