Reviewed by Pere » 13 years ago
Realitzada el dia 17 d'octubre amb Mònica.
Paisatge i vistes espectaculars a mida k es va pujant. Un bon passeig de tornada al cotxe.
M'agradaria felicitar al equipadors i molt bones indicacions tant x accedir kom de retorn de la via.